Grupa otwarta, przy zakładaniu konta możesz wybierać opcje “Konto bez grupy (np: Ołtarzew)”
Dostępność punktu pojawi się w systemie dwa dni po wcześniejszych odbiorach.
Plan Dostaw sezon 2023/2024: co dwa tygodnie
Start Wrzesień  
13.09, 27.09
11.10, 25.10

Miejsce dostawy: Parking pod blokiem ul. Broniewskiego 77 link Google Maps

Samochód biały VW T5 (transporter) z przyciemnianymi szybami, staram się parkować po prawej stronie ulicy. Kontakt do mnie tel. 669 820 724 Krzysztof Stec.

Dostawa w co drugą środę między godz 18:55 do godz 19:20 .

Zmówienia składamy do poniedziałku (godz: 23:59)

Koordynator grupy: Anna Stec (moja siostra) e-mail: stenia.ania@gmail.com – proszę pisać w sprawie przyłączenia do grupy.

Zapamiętaj lub zapisz sobie numer identyfikacyjny twojego zamówienia “NUMER PACZKI” . Ten numer jest przypisany twojej paczce i łatwiej będzie go odnaleźć np: B1, B2, B3..itp. Czterocyfrowy “numer zamówienia” jest to numer wygenerowany przez system nie znajdujący się na paczce.

KONIECZNIE PRZECZYTAJ

Dzięki uprzejmości Pani Ani, która nadzoruje sąsiedzką grupę, ten punkt w ogóle powstał. Jest to prywatna inicjatywa i bardzo proszę osoby z zewnątrz, które chciałyby się przyłączyć do tego miejsca, o odbieranie paczki o wyznaczonym czasie.

Dzień odbioru środa godz 18:55-19:20. Jeśli nie mogłaby Pan / Pani odebrać paczki o wyznaczonej godzinie, proszę o pilny kontakt ze mną (telefon podany powyżej) lub z Koordynatorem – Panią Anią w sprawie ustalenia możliwości odbioru o późniejszej godzinie lub jeśli to możliwe przechowania paczki na następny dzień. Brak konsultacji w tej sprawie i nie odebrane paczki o wyznaczonym czasie (środa po godzinie 19:20) powoduje przywiezienie waszego zamówienia spowrotem do gospodarstwa w Ołtarzew ul. Nizinna 40.

Z gospodarstwa, zamówienie należy odebrać następnego dnia (w czwartek) między godz 16:30 do godz 18:50 w razie jeśli by Państwo nie mogli odebrać w wyznaczonych godzinach, proszę o kontakt  telefoniczny. Jeśli nadal nie będzie kontaktu z Państwa strony i jeśli nie odbiorą Państwo paczki w wyznaczonym terminie. Paczce nie przysługuje reklamacja, zamówienie przepada, zapłacone środki nie podlegają zwrotowi.

Zapamiętaj lub zapisz sobie numer identyfikacyjny zamówienia. Ten numer jest przypisany twojej paczce i łatwiej będzie go odnaleźć. Towar jest pakowany do worka. Przykładowe zamówienie 1 kg pietruszki, 2 kg ziemniaków, 3 kg marchewki, 4 kg buraczków wszystko razem wynosi 10 kg spakowane do jednego worka. Większość warzyw staram się łączyć, aby było jak najmniej zbędnych opakowań jednorazowych w zamówieniu i tak np: 1 kg cebuli żółtej + 0.5 kg cebula czerwonej + 1 szt. czosnku spakowane będą do jednej torby. W ten sposób mogą być łączone inne warzywa, więc proszę dobrze sprawdzić swoje zamówienie zanim Państwo będą chcieli zgłosić brak produktu.

Takie produkty jak: kapusta kiszona, ogórki kiszone, NIE SĄ PAKOWANE DO WORKA.

Proszę się o nie upominać przy odbiorze zamówienia. W przypadku nieodebrania tych produktów przez zamawiającego reklamacja nie będzie uwzględniona.

Reklamacje: ewentualne reklamacje powinny być zgłaszane następnego dnia (1-2 dni) po dostawie. Po tym czasie reklamacje nie będą uwzględniane. Nie ponoszę odpowiedzialności w jakich warunkach przechowują państwo warzywa, oraz czy rozpakowaliście produkty z opakowań przeznaczonych do transportu (zwłaszcza w gorące dni, warzywa są z chłodni i mogą się zapocić). Produkty powinny być przechowywane w chłodnym i ciemnym miejscu.

Każdy członek należący do tego punktu ma obowiązek zapoznania się z powyższą treścią i jednocześnie akceptuje warunki członkostwa.

Pozdrawiam

Koszyk Produkt usunięty. Cofnij
  • Brak produktów w koszyku.