Dla członków kooperatywy.
Odbiera członek kooperatywy akcja nie cykliczna.
Proszę pytać w kooperatywie kiedy następna akcja.
Celem naszej kooperatywy jest grupowy zakup wysokiej jakości produktów spożywczych, a także kosmetyków, środków higienicznych oraz usług.
Tworzymy społeczność, która wzajemnie sobie pomaga, szanuje się, rozmawia i skupia wokół siebie ludzi zaangażowanych w idee dobra wspólnego.
Pracujemy społecznie na rzecz kooperatywy bo daje nam to radość, lubimy to co robimy.
Nie jesteśmy “sklepem” i dlatego wiele rzeczy związanych z zakupem musimy sami wykonać. Przez prace rozumiemy np zorganizowanie akcji, czyli zebranie zamówień, rozważanie zbiorczych opakowań, kontakt z dostawcą, odbiór i wydanie zamówienia itp
Na FB zbieramy zamówienia, a odbieramy swoje zakupy w każdą środę o godz 19:00
Kooperatywa MoKoo jest społecznością lokalną i kameralną.
Możesz się z nami skontaktować poprzez Messengera lub wysłać mail’a na adres kooperatywa.mokoo@gmail.com
KONIECZNIE PRZECZYTAJ
Jest to KOOPERATYWA i bardzo proszę osoby z zewnątrz, które chciałyby się przyłączyć do tego miejsca o kontakt z tą społeczności i odbieranie paczki o wyznaczonych godzinach. Jeśli nie mogłaby Pan / Pani odebrać paczki o wyznaczonym czasie, proszę o pilny kontakt z Koordynatorem akcji. Dostarczam zamówienia i pędzę w kolejne miejsce z dostawy. W kooperatywach nie zawsze wydaje paczki osobiście.
Zapamiętaj lub zapisz sobie numer identyfikacyjny zamówienia (numer PACZKI np: 1 itp.) . Ten numer jest przypisany twojej paczce i łatwiej będzie go odnaleźć. Czterocyfrowy numer zamówienia jest to numer wygenerowany przez system nie znajdujący się na paczce.
Towar jest pakowany do worka. Przykładowe zamówienie 1 kg pietruszki, 2 kg ziemniaków, 3 kg marchewki, 4 kg buraczków wszystko razem wynosi 10 kg spakowane do jednego worka. Większość warzyw staram się łączyć, aby było jak najmniej zbędnych opakowań jednorazowych w zamówieniu i tak np: 1 kg cebuli żółtej + 0.5 kg cebula czerwonej + 1 szt. czosnku spakowane będą do jednej torby. W ten sposób mogą być łączone inne warzywa, więc proszę dobrze sprawdzić swoje zamówienie zanim Państwo będą chcieli zgłosić brak produktu.
Takie produkty jak: kapusta kiszona, ogórki kiszone, NIE SĄ PAKOWANE DO WORKA.
Proszę się o nie upominać przy odbiorze zamówienia. W przypadku nieodebrania tych produktów przez zamawiającego reklamacja nie będzie uwzględniona.
Reklamacje: ewentualne reklamacje powinny być zgłaszane następnego dnia (1-2 dni) po dostawie. Po tym czasie reklamacje nie będą uwzględniane. Nie ponoszę odpowiedzialności w jakich warunkach przechowują państwo warzywa, oraz czy rozpakowaliście produkty z opakowań przeznaczonych do transportu (zwłaszcza w gorące dni, warzywa są z chłodni i mogą się zapocić). Produkty powinny być przechowywane w chłodnym i ciemnym miejscu.
Każdy członek należący do tego punktu ma obowiązek zapoznania się z powyższą treścią i jednocześnie akceptuje warunki członkostwa.
Pozdrawiam
Krzysztof Stec
Najnowsze komentarze