Dla członków kooperatywy.

Odbiera członek kooperatywy akcja nie cykliczna.
Proszę pytać w kooperatywie kiedy następna akcja. 

W sprawie członkostwa proszę pisać do administratorów Kooperatywy Mokotów.
Dostawa: XYZ godzina: :-: ??? Wewnętrzne ustalenia kooperatywy odbiera zamówienia z gospodarstwa członek kooperatywy 
Zmówienia: składamy do XYZ godz: 23:59 Jeśli się wpisałeś po terminie proszę sprawdź datę dostawy swojego zamówienia. 
Ryczałt: do zamówienia jest dodawane XYZ zł za transport.

Celem naszej kooperatywy jest grupowy zakup wysokiej jakości produktów spożywczych, a także kosmetyków, środków higienicznych oraz usług.
Tworzymy społeczność, która wzajemnie sobie pomaga, szanuje się, rozmawia i skupia wokół siebie ludzi zaangażowanych w idee dobra wspólnego.
Pracujemy społecznie na rzecz kooperatywy bo daje nam to radość, lubimy to co robimy.
Nie jesteśmy “sklepem” i dlatego wiele rzeczy związanych z zakupem musimy sami wykonać. Przez prace rozumiemy np zorganizowanie akcji, czyli zebranie zamówień, rozważanie zbiorczych opakowań, kontakt z dostawcą, odbiór i wydanie zamówienia itp
Na FB zbieramy zamówienia, a odbieramy swoje zakupy w każdą środę o godz 19:00
Kooperatywa MoKoo jest społecznością lokalną i kameralną.

Informacje
Kooperatywa Mokotów skupia wokół siebie ludzi z Mokotowa tworzących społeczność, która dokonuje grupowych zakupów
Jeśli chcesz należeć do naszej społeczności oraz razem z nami kupować zdrową i sprawdzoną żywność -> napisz wiadomość 🙂
Możesz się z nami skontaktować poprzez Messengera lub wysłać mail’a na adres kooperatywa.mokoo@gmail.com

KONIECZNIE PRZECZYTAJ 

Jest to KOOPERATYWA  i bardzo proszę osoby z zewnątrz, które chciałyby się przyłączyć do tego miejsca o kontakt z tą społeczności i odbieranie paczki o wyznaczonych godzinach. Jeśli nie mogłaby Pan / Pani odebrać paczki o wyznaczonym czasie, proszę o pilny kontakt z Koordynatorem akcji. Dostarczam zamówienia i pędzę w kolejne miejsce z dostawy.  W kooperatywach nie zawsze wydaje paczki osobiście.

Zapamiętaj lub zapisz sobie numer identyfikacyjny zamówienia (numer PACZKI np: 1 itp.) . Ten numer jest przypisany twojej paczce i łatwiej będzie go odnaleźć. Czterocyfrowy numer zamówienia jest to numer wygenerowany przez system nie znajdujący się na paczce.

Towar jest pakowany do worka. Przykładowe zamówienie 1 kg pietruszki, 2 kg ziemniaków, 3 kg marchewki, 4 kg buraczków wszystko razem wynosi 10 kg spakowane do jednego worka. Większość warzyw staram się łączyć, aby było jak najmniej zbędnych opakowań jednorazowych w zamówieniu i tak np: 1 kg cebuli żółtej + 0.5 kg cebula czerwonej + 1 szt. czosnku spakowane będą do jednej torby. W ten sposób mogą być łączone inne warzywa, więc proszę dobrze sprawdzić swoje zamówienie zanim Państwo będą chcieli zgłosić brak produktu.

Takie produkty jakkapusta kiszona, ogórki kiszone, NIE SĄ PAKOWANE DO WORKA.

Proszę się o nie upominać przy odbiorze zamówienia. W przypadku nieodebrania tych produktów przez zamawiającego reklamacja nie będzie uwzględniona.

Reklamacje: ewentualne reklamacje powinny być zgłaszane następnego dnia (1-2 dni) po dostawie. Po tym czasie reklamacje nie będą uwzględniane. Nie ponoszę odpowiedzialności w jakich warunkach przechowują państwo warzywa, oraz czy rozpakowaliście produkty z opakowań przeznaczonych do transportu (zwłaszcza w gorące dni, warzywa są z chłodni i mogą się zapocić). Produkty powinny być przechowywane w chłodnym i ciemnym miejscu.

Każdy członek należący do tego punktu ma obowiązek zapoznania się z powyższą treścią i jednocześnie akceptuje warunki członkostwa.

Pozdrawiam
Krzysztof Stec

Koszyk Produkt usunięty. Cofnij
  • Brak produktów w koszyku.