Punkt odbioru OTWARTY dla wszystkich zalogowanych użytkowników lub jeśli jesteś nową osobą, przy zakładaniu konta wybierz opcje “Konto bez grupy (zamawianie do grup otwartych (np: Ołtarzew)”

Plan Dostaw sezon 2023/2024: co dwa tygodnie
  
13.03, 27.03 itp.

 


jeśli masz jakieś pytania to proszę pisać na adres e-mail: zdrowewarzywka@gmail.com

Dostawa: ŚRODA 17:30-18:30 Co dwa tygodnie na ul.Waldorffa 6 link Google Maps

Zmówienia: składamy do PONIEDZIAŁEK godz: 23:59 Jeśli się wpisałeś po terminie proszę sprawdź datę dostawy swojego zamówienia. 
Informacje
Smakoterapia – zdrowa kuchnia Iwony Zasuwy. Żyj i jedz zdrowo: bez cukru, nabiału, glutenu. Leczenie za pomocą diety. Warsztaty i Akademia dla Dzieci.

KONIECZNIE PRZECZYTAJ 

Jest to KOOPERATYWA  i bardzo proszę osoby, które chciałyby się przyłączyć do tego miejsca o kontakt z tą społeczności i odbieranie paczki o wyznaczonych godzinach. Jeśli nie mogłaby Pan / Pani odebrać paczki o wyznaczonym czasie, proszę o pilny kontakt z Koordynatorem akcji. Dostarczam zamówienia i pędzę w kolejne miejsce z dostawy.  W kooperatywach nie zawsze wydaje paczki osobiście.

Zapamiętaj lub zapisz sobie numer identyfikacyjny zamówienia (numer PACZKI np: 1 itp.) . Ten numer jest przypisany twojej paczce i łatwiej będzie go odnaleźć. Czterocyfrowy numer zamówienia jest to numer wygenerowany przez system nie znajdujący się na paczce.

Towar jest pakowany do worka. Przykładowe zamówienie 1 kg pietruszki, 2 kg ziemniaków, 3 kg marchewki, 4 kg buraczków wszystko razem wynosi 10 kg spakowane do jednego worka. Większość warzyw staram się łączyć, aby było jak najmniej zbędnych opakowań jednorazowych w zamówieniu i tak np: 1 kg cebuli żółtej + 0.5 kg cebula czerwonej + 1 szt. czosnku spakowane będą do jednej torby. W ten sposób mogą być łączone inne warzywa, więc proszę dobrze sprawdzić swoje zamówienie zanim Państwo będą chcieli zgłosić brak produktu.

Takie produkty jakkapusta kiszona, ogórki kiszone, NIE SĄ PAKOWANE DO WORKA.

Proszę się o nie upominać przy odbiorze swojego zamówienia. W przypadku nieodebrania tych produktów przez zamawiającego reklamacja nie będzie uwzględniona.

Reklamacje: ewentualne reklamacje powinny być zgłaszane następnego dnia (1-2 dni) po dostawie. Po tym czasie reklamacje nie będą uwzględniane. Nie ponoszę odpowiedzialności w jakich warunkach przechowują państwo warzywa, oraz czy rozpakowaliście produkty z opakowań przeznaczonych do transportu (zwłaszcza w gorące dni, warzywa są z chłodni i mogą się zapocić). Produkty powinny być przechowywane w chłodnym i ciemnym miejscu.

Każdy użytkownik ma obowiązek zapoznania się z powyższą treścią i jednocześnie akceptuje warunki.

Pozdrawiam
Krzysztof Stec

Koszyk Produkt usunięty. Cofnij
  • Brak produktów w koszyku.