Witam,
Zamówienia należy składać przez stronę. Są realizowane w terminie 24 h od ich złożenia. Nie trzeba należeć do grupy czy kooperatywy by odbierać zamówienia od nas z gospodarstwa wystarczy założyć konto i zaznaczyć czyste pole, lub odbiór z “Gospodarstwo Zdrowe Warzywka, Ołtarzew”

Bardzo proszę o wpisanie w oknie “Uwagi do zamówienia (opcjonalne)” o której godzinie mniej więcej będą państwo po odbiór swojego zamówienia np: 16:30-17:00 (ułatwia mi to pracę i organizacje harmonogramu dnia)

Nie jesteśmy sklepem stacjonarnym. Wszystkie zamówienia proszę składać przez stronę internetową. Nie realizujemy zamówień jeśli Państwo przyjedziecie do gospodarstwa bez wcześniejszego umówienia się i nie złożyliście zamówienia przez stronę, meilowo lub telefonicznie. Część warzyw rośnie jeszcze na polu lub jest w chłodniach i często skompletowanie jednego nie wielkiego zamówienia zajmuje 35-45 minut.

Wiec proszę Państwa i proszę to mieć na uwadze że, system zbiera zamówienia z całej doby. Następnego dnia Ja wolę raz wejść do chłodni po 30-80 kg jakiegoś produktu niż biegać do chłodni 30 razy po 1 kg jakiegoś produktu, lub pojechać na pole jeden raz po 20 natek pietruszki czy 20 szt. pora niż jeździć 20 razy po jedną sztukę czegoś 😉 rozumieją Państwo 🙂 😜
Wiadomo że nie ma co marnować czasu, uwierzcie mi codziennie w gospodarstwie jest dużo pracy do ogarnięcia.

Dni odbioru zamówień z naszego gospodarstwa to:
wtorek, środa, czwartek,

Godziny odbioru 16:30 do godziny 18:50.
Koniecznie jeśli chcieli by Państwo odebrać zamówienie wcześniej lub później proszę o kontakt telefoniczny.

Możliwość odbioru zamówienia w sobotę od godz; 10:30 do godz; 12:10

Przykładowe zamówienie: 1 kg pietruszki, 2 kg ziemniaków, 3 kg marchewki, 4 kg buraczków wszystko razem wynosi 10 kg spakowane do jednego worka. Większość warzyw staram się łączyć, aby było jak najmniej zbędnych opakowań jednorazowych w zamówieniu i tak np: 1 kg cebuli żółtej + 0.5 kg cebula czerwonej + 1 szt. czosnku spakowane będą do jednej torby. W ten sposób mogą być łączone inne warzywa, więc proszę dobrze sprawdzić swoje zamówienie zanim Państwo będą chcieli zgłosić brak produktu w zamówieniu.

Takie produkty jak: kapusta kiszona, ogórki kiszone NIE SĄ PAKOWANE DO WORKA.

Proszę upominać się o nie przy odbiorze swojego zamówienia. W przypadku nieodebrania tych produktów przez zamawiającego reklamacja nie będzie uwzględniona.

Prosimy o kontakt telefoniczny po przyjechaniu do gospodarstwa za zwyczaj jestem na terenie gospodarstwa (magazyn,pole) proszę dzwonić.

Krzysztof Stec tel: 669 820 724

Pozdrawiam

Koszyk Produkt usunięty. Cofnij
  • Brak produktów w koszyku.