Założenie konta

1 Zapisz się do wybranej grupy odbioru lub kooperatywy.

Lista grup z danymi kontaktowymi dostępna jest na stronie: sklep ->punkty odbioru.

2 Zarejestruj się

Wejdź na stronę sklep -> moje konto uzupełnij Im adres email, do którego masz dostęp (na ten email będą przychodzić potwierdzenia zamówień), ustał hasło i wskaż grupę do której należysz (z listy rozwijanej).

 

Zamawianie

1 Wybór produktów

Jeśli nie jesteś zalogowany, to zaloguj się na stronie sklep -> moje konto, a następnie przejdź do katalogu (sklep -> produkty) i dodaj warzywa do koszyka.

Rozwijane okno koszyka pojawia się po kliknięciu w ikonę w prawym dolnym rogu, można tam zobaczyć dodane produkty, usuwać produkty i zmieniać ich liczbę przyciskami +/- lub wpisując liczbę i zatwierdzając klawiszem enter).

Aby przejść dalej, kliknij przycisk Do kasy.

Możesz też otworzyć stronę koszyka wchodząc na  sklep -> koszyk.

2 Formularz zamówienia

Jeśli zamawiasz po raz pierwszy, po przejściu do kasy będzie konieczne uzupełnienie Twoich danych: imię, nazwisko, kod pocztowy, telefon kontaktowy i adres email.

Wybierz z listy rozwijanej grupę i datę odbioru. Dla każdej grupy wyświetla się najbliższa data, na którą możliwe jest dokonanie zamówienia.

3 Płatność

Dostępne metody płatności to:

  • Przelewy24 (przelewy błyskawiczne, blik, karty)
  • szybka płatność z salda portfela wirtualnego (jednym kliknięciem, bez konieczności logowania się na stronie banku).

4 Potwierdzenie zamówienia

Jest automatycznie wysyłane na adres email po dokonaniu wpłaty, zawiera listę zamówionych produktów. Miejsce i datę odbioru oraz numer paczki (nie mylić z numerem zamówienia!), z którym należy się zgłosić po paczkę.

 

Informacje te są także dostępne na stronie potwierdzenia zamówienia (strona ta wyświetla się od razu po dokonaniu płatności) oraz na stronie sklep -> moje konto -> zamówienia po otworzeniu konkretnego zamówienia (Uwaga: potwierdzone zamówienie ma status: W trakcie realizacji lub Zrealizowane).

Uwaga! Godziny odbioru są różne dla różnych grup i mogą się zmienić. Informowanie o godzinie odbioru i publikowanie harmonogramu leży w gestii administratora grupy (np. poprzez stronę na facebooku).

Strona moje konto

Na stronie sklep -> moje konto po zalogowaniu dostępne są dane dotyczące konta, podzielone na sekcje:

Zamówienia

Lista zamówień uporządkowana chronologicznie.

Szczegóły konta

Zmiana hasła, zmiana adresu email przypisanego do konta.

Moje grupy odbioru

Informacje o grupach odbioru (grupa przypisana do konta + grupy otwarte): adresy odbioru, minimum logistyczne, harmonogram akcji wraz z ostatecznymi terminami dokonania zamówienia.

Uwaga! Jeśli kwota wszystkich zamówień na daną datę wyniesie co najmniej kwotę minimum logistycznego, to dostawa jest darmowa. W przeciwnym razie po konsultacji z kierownikiem grupy:

  • a) zamówienia są anulowane, a środki zwracaną są klientom
  • b) zamówienia są realizowane normalnie, ale koszt dostawy wynosi 20 zł/grupę płatne gotówką (szczegóły w regulaminie).

Wirtualny portfel

sklep -> moje konto -> wirtualny portfel

Umożliwia doładowanie salda przypisanego do konta, a następnie wygodne opłacanie zamówień bez konieczności logowania się do banku.

 

Doładowanie portfela

Należy przejść do strony sklep -> moje konto -> wirtualny portfel -> doładowanie portfela i wpisać dowolną kwotę doładowania.

Następnie kliknąć przycisk dalej i opłacić doładowanie przez serwis Przelewy24.

Po pozytywnej weryfikacji płatności środki automatycznie dodawane są do salda wirtualnego portfela.

Historia transakcji wirtualnego portfela

sklep -> moje konto -> mój wirtualny portfel -> transakcje

FAQ

Czy mogę zmienić grupę odbioru już po utworzeniu konta?

Nie, w sytuacji potrzeby zmiany grupy należy utworzyć nowe konto lub skontaktować się z administratorem strony, który może ręcznie zmienić grupę przypisaną do konta.

Co się stanie, gdy nie odbiorę zamówienia?

Zamówienie jest uznane za zrealizowane. Jest jeszcze możliwość odebrania go kolejnego dnia w gospodarstwie w Ołtarzewie.

Gdzie mogę sprawdzić numer paczki do odebrania?

Informacja o numerze paczki znajduje się w mailu potwierdzającym zamówienie oraz na stronie sklep -> moje konto -> zamówienia po otworzeniu konkretnego zamówienia (Uwaga: potwierdzone zamówienie ma status: W trakcie realizacji lub Zrealizowane).

Masz jeszcze jakieś pytania?

Skontaktuj się z nami: Kontakt

 

Koszyk Produkt usunięty. Cofnij
  • Brak produktów w koszyku.