Założenie konta
1 Zapoznaj się z punktem odbioru
Lista punktów ze szczegółami (godzina, adres itp.) dostępna jest w zakładce : sklep ->punkty odbioru.
2 Zarejestruj się
Wejdź na stronę sklep -> moje konto uzupełnij Im adres email, do którego masz dostęp (na ten email będą przychodzić potwierdzenia zamówień), ustal hasło i wybierz punkt odbioru (z rozwijanej listy).


Zamawianie
1 Wybór produktów
Jeśli nie jesteś zalogowany, to zaloguj się na stronie sklep -> moje konto, a następnie przejdź do katalogu (sklep -> produkty) i dodaj warzywa do koszyka.
Rozwijane okno koszyka pojawia się po kliknięciu w ikonę w prawym dolnym rogu, można tam zobaczyć dodane produkty, usuwać produkty i zmieniać ich liczbę przyciskami +/- lub wpisując liczbę i zatwierdzając klawiszem enter).
Aby przejść dalej, kliknij przycisk Do kasy.
Możesz też otworzyć stronę koszyka wchodząc na sklep -> koszyk.


2 Formularz zamówienia
Jeśli zamawiasz po raz pierwszy, po przejściu do kasy będzie konieczne uzupełnienie Twoich danych: imię, nazwisko, kod pocztowy, telefon kontaktowy i adres email.
Wybierz z listy rozwijanej grupę i datę odbioru. Dla każdej grupy wyświetla się najbliższa data, na którą możliwe jest dokonanie zamówienia.
Odbiór zamówienia możliwy jest tylko w tym dniu, na który zostało złożone zamówienie. Prosimy o odbiór w godzinach odbioru, określonych dla każdego punktu: sklep ->punkty odbioru.
Uwaga! Godziny odbioru są różne dla różnych grup i mogą się zmienić. Informowanie o godzinie odbioru i publikowanie harmonogramu leży w gestii administratora grupy (np. poprzez stronę na facebooku).


3 Płatność
Dostępne metody płatności to:
- Przelewy24 (przelewy błyskawiczne, blik, karty)
- szybka płatność z salda portfela wirtualnego (jednym kliknięciem, bez konieczności logowania się na stronie banku).


4 Potwierdzenie zamówienia
Jest automatycznie wysyłane na adres email po dokonaniu wpłaty, zawiera listę zamówionych produktów. Miejsce i datę odbioru oraz numer paczki (nie mylić z numerem zamówienia!), z którym należy się zgłosić po paczkę.
Informacje te są także dostępne na stronie potwierdzenia zamówienia (strona ta wyświetla się od razu po dokonaniu płatności) oraz na stronie sklep -> moje konto -> zamówienia po otworzeniu konkretnego zamówienia (Uwaga: potwierdzone zamówienie ma status: W trakcie realizacji lub Zrealizowane).
Strona moje konto
Na stronie sklep -> moje konto po zalogowaniu dostępne są dane dotyczące konta, podzielone na sekcje:
Zamówienia
Lista zamówień uporządkowana chronologicznie.
Szczegóły konta
Zmiana hasła, zmiana adresu email przypisanego do konta.
Moje grupy odbioru
Informacje o grupach odbioru (grupa przypisana do konta + grupy otwarte): adresy odbioru, minimum logistyczne, harmonogram akcji wraz z ostatecznymi terminami dokonania zamówienia.
Uwaga! Jeśli kwota wszystkich zamówień na daną datę wyniesie co najmniej kwotę minimum logistycznego, to dostawa jest darmowa. W przeciwnym razie po konsultacji z kierownikiem grupy:
- a) zamówienia są anulowane, a środki zwracaną są klientom
- b) zamówienia są realizowane normalnie, ale koszt dostawy wynosi 20 zł/grupę płatne gotówką (szczegóły w regulaminie).



Wirtualny portfel
sklep -> moje konto -> wirtualny portfel
Umożliwia doładowanie salda przypisanego do konta, a następnie wygodne opłacanie zamówień bez konieczności logowania się do banku.


Doładowanie portfela
Należy przejść do strony sklep -> moje konto -> wirtualny portfel -> doładowanie portfela i wpisać dowolną kwotę doładowania.


Następnie kliknąć przycisk dalej i opłacić doładowanie przez serwis Przelewy24.
Po pozytywnej weryfikacji płatności środki automatycznie dodawane są do salda wirtualnego portfela.


Historia transakcji wirtualnego portfela


FAQ
Czy mogę zmienić grupę odbioru już po utworzeniu konta?
Nie, w sytuacji potrzeby zmiany grupy należy utworzyć nowe konto lub skontaktować się z administratorem strony, który może ręcznie zmienić grupę przypisaną do konta.
Co się stanie, gdy nie odbiorę zamówienia?
Zamówienie jest uznane za zrealizowane. Jest jeszcze możliwość odebrania go kolejnego dnia w gospodarstwie w Ołtarzewie.
Gdzie mogę sprawdzić numer paczki do odebrania?
Informacja o numerze paczki znajduje się w mailu potwierdzającym zamówienie oraz na stronie sklep -> moje konto -> zamówienia po otworzeniu konkretnego zamówienia (Uwaga: potwierdzone zamówienie ma status: W trakcie realizacji lub Zrealizowane).
Masz jeszcze jakieś pytania?
Skontaktuj się z nami: Kontakt