Punkt odbioru: JADŁOSTACJA  ul. Mickiewicza 30 https://www.facebook.com/Jadlostacjazoliborz
Plan Dostaw w sezonie 2023/2024 : co tydzień w każdy wtorek
Wrzesień: 5, 12, 19, 26
Październik: 3, 10, 17, 24, 31
Listopad: 7, 14, 21, 28
Grudzień: 5, 12, 19
Styczeń: 9, 16, 23, 30
Luty: 6, 13, 20, 27
Marzec: 5, 12, KONIEC
Kwiecień: BRAK DOSTAW sklep zlikwidowany 🙁
 
Zmówienia składamy do: Niedziela godz: 23:59 Jeśli wpisałaś/eś się po terminie (np: poniedziałek) proszę sprawdź datę dostawy swojego zamówienia. 
Dostawa: Wtorek (godz 10:30-11:00). Zapraszamy po odbiór zamówień po godz. 11:00 

KONIECZNIE PRZECZYTAJ 

Dzięki uprzejmości pani Małgosi i Artura ten punkt w ogóle powstał. Bardzo was proszę Kochani abyście odbierali swoje zamówienia o wyznaczonych godzinach od 11:00 do godz: 19:00 (WTOREK). Jest to sklep, z którym współpracuje od wielu lat i zaopatruje w nasze warzywa, a przy okazji odbierając swoje zamówienia, możecie się zaopatrzyć w inne produkty wysokiej jakości, których my nie mamy w ofercie np: ryby, jajka, wędliny, pieczywo, nabiał, miód itp. Jadłostacja jest fajnym przyjaznym miejscem z pysznymi produktami, stworzonym przez wspaniałych ludzi z pasją, którzy wspierają takich małych producentów jak my 🙂  

Zamówienie opłacone i nie odebrane w terminie nie podlegają reklamacji oraz zwrotowi środków.

Towar jest pakowany do worka. Przykładowe zamówienie 1 kg pietruszki, 2 kg ziemniaków, 3 kg marchewki, 4 kg buraczków wszystko razem wynosi 10 kg spakowane do jednego worka. Większość warzyw staram się łączyć, aby było jak najmniej zbędnych opakowań jednorazowych w zamówieniu i tak np: 1 kg cebuli żółtej + 0.5 kg cebula czerwonej + 1 szt. czosnku spakowane będą do jednej torby. W ten sposób mogą być łączone inne warzywa, więc proszę dobrze sprawdzić swoje zamówienie zanim Państwo będą chcieli zgłosić brak produktu. Zapamiętaj lub zapisz sobie numer identyfikacyjny zamówienia (numer PACZKI np: 1 itp.) . Ten numer jest przypisany twojej paczce i łatwiej będzie go odnaleźć. Czterocyfrowy numer zamówienia jest to numer wygenerowany przez system nie znajdujący się na paczce. Jeśli zamówienie jest zbyt duże i nie zmieści się do jednego worka na kartce widnieć będzie dopisek 1/2 (połowa zamówienia) 2/2 (część druga zamówienia i kompletne).

Takie produkty jakkapusta kiszona, ogórki kiszone, NIE SĄ PAKOWANE DO WORKA.

Proszę się o nie upominać przy odbiorze swojego zamówienia. W przypadku nieodebrania tych produktów przez zamawiającego reklamacja nie będzie uwzględniona.

Reklamacje:

Ewentualne reklamacje proszę zgłaszać następnego dnia (1-2 dni) po dostawie. Po tym czasie reklamacje nie będą uwzględniane. Nie ponoszę odpowiedzialności w jakich warunkach przechowują państwo warzywa, oraz czy rozpakowaliście produkty z opakowań przeznaczonych do transportu. Warzywa są z chłodni i mogą się zapocić, zwłaszcza w upalne dni. Produkty powinny być przechowywane w chłodnym i ciemnym miejscu.

Każdy użytkownik ma obowiązek zapoznania się z powyższą treścią i jednocześnie akceptuje warunki.

Pozdrawiam
Krzysztof Stec

Koszyk Produkt usunięty. Cofnij
  • Brak produktów w koszyku.